måndag 21 mars 2011

Feest

I fredags va vi bara hemma o tog de lungt..min bror har vart nere o hälsat på och bott hos oss i helgen så passade på att sitta uppe o prata med honom lite!! På lördagen va det ju dags för 25 års fest hos denna donnan..Sara!! hon hade gjort så fint!
















bara tjejer..super nice..en jätte trevlig kväll med massa gottigt..















josse..såååå snygg i nya frillan..skulle jag vara kortklippt så skulle jag ha det så=)
















Super härliga Nettan!















sen va det dags för utgång i karlskrona för de flesta men för mig (pensionären) blev det stan med dessa pinglor i stället, sandra o annie, så gick till jakyll...jätte trevlig kväll..Tack sara för inbjudan o alla som va där..








I söndags va det lungt, va ute en massa i solen och gick..Liam cyklar nu va vi än ska..helt galen i sin cykel..i morse va vi på super go frukost hos hanna o elli..jätte myys...sen gick vi hem och kollade på film, sen bakade vi lite kladdmuffins..jäklar va goda dom blev..åt flera stycken..haha....i morgon ska vi ut på lite äventyr i storstaden kallinge..de e bra de för min rastlösa själ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar