lördag 26 mars 2011

Jobbe helg och Lindex

Jag har jobbe helg..jobbar fredag lördag söndag....trivs jätte bra! men börjar inte förrän kl 17 i dag.s¨i dag blir det vara ute i solen o kanske grilla lite...va på villa vera i går, dom har ju jätte rea där nu..men hittade faktiskt inget så..köpte en förvaringsbox till Liams nya rum, han blev väldigt glad för den..e ju en jätte fin affär...men min favvo just nu är Lindex..dom har massor nu..kan handla hur mycket som helst...kanske inte lika mycket till liam kan jag tycka..men till Lisa finns massor, e såå fina kläder men ändå sköna..Lisa har nog snart allt hemma i stl 86/92..haha..shopping galen som man e=)älskar tights med tillhörande t-shirt eller tunika..o de har dom mycket av=)=) .sen blev det vår skor till dom..svarta tygskor. Liam fick ett par jeans från lindex med..alla joggingbyxor har han redan hemma..han gillar inte jeans egentligen men dessa va så mjuka o fina så dom ska man nog kunna lura på honom=)vårt nya kök e beställt o kommer om några veckor..så jäkla skönt och slippa vårt kök vi har nu..alla som brukar va här vet va jag menar...väldigt gammalt o slitet..men nu e de snart splitter nytt..har hittat världens finaste matgrupp..med kökssoffa o allt....happy happy=)

2 kommentarer:

  1. jo de satt jätte bra så jag blev super nöjd=) tyvärr var ju typ ALLT i ofelias stl slut;( såå dumt för det fanns en hel del fint till henne med annars;) bli helt klart o beställa klänningar därifrån sen för de e ju såå fina;)

    SvaraRadera
  2. Super söta kläder till lillfisen, och Liam också för den delen! Vi saknar Backaryd´s familjen!!b <3

    SvaraRadera