tisdag 22 mars 2011

Många bruttor!!!

I dag har vi haft en underbar dag i det ljuvliga vädret!!!Liam har träffat några av sina bruttor..liam e ju nästan ensam kille i min umgåskrets..alla jag umgås med har flickor..så liam har nästan bara tjejkompisar...därav att han helst av allt önskar sig ett fifi hus just nu..=)självklart ska han få det..några av dom jag umgås med! Fia=2 flickor Emma=3flickor linda=3flickor hanna =1flicka belle=1flicka sandra T= 2 flickor Hanna S=2 flickor Sofie=1 flicka. frida=1flicka jasmine=1flicka Lotta=1flicka..+ att han har en lillasyster..de e några de..inte så konstigt att liam e en höjdare på att möblera dockhus och bädda ner bäbisar i docksängar!!hihi min prins=) men sen ska vi faktiskt nämna att han i bland träffar melwin , lee eller robin så han får bråka brottas och ha race. och det e ju bra...så han får väl de bästa av båda sidor kan man ju hoppas=)=)
Nog om de..i alla fall så började vi vår soliga dag hos denna bruttan..Elvira..Hon e så söt lilla dockan











De e så roligt för Liam verkligen älskar att vara där och leka i viras lekrum..kan leka där inne hur länge som helst..sen e ola o sofie så underbara med barn...Liam gillar verkligen ola o det e inte så likt honom!!vi åt en supergod frukost hos dom och lekte en massa och sen va vi ute så Liam cyklade och sen va vi på lekparken en bra stund..så skönt o slippa alla vinteroveraller i dag i det soliga vädret...=)













sen åkte vi till andreas jobb o kollade färg till liams rum..han själv har siktat in sig helt o håller på rött..jag e inte riktigt med på det...men vi får se va det blir...sen åkte vi upp till kallinge igen och spenderade eftermiddagen hos en annan brutta..Ebba.
Blev bortskämda igen med massa god fika o gott sällskap. Förstår inte hur lilla Cajsa kunde sova middag med mina vilddjur i huset..fick en massa insperation till barnrum efter att ha varit hos hanna så beställde massa bokstäver o annat så fort jag kom hem=)=)hann äta lite snabb middag med innan de 3 äventyret för dagen..träffa yttligare några bruttor..Elli o miki med deras mammor på lekparken..hade fika med oss o njöt av sista solen!

2 kommentarer: