måndag 7 mars 2011

Heeej!

Vi lever, men knappt..Liam e äntligen frisk sen några dagar tillbaka..fick åka in till barn med han så han fick medicin o sen piggnade han till ganska fort..men han hann knappt bli frisk innan jag o andreas blev sjuka och är fortfarande. har bihåleinflammation båda två troligen och har andreas ont i halsen med..och jag skulle börja mitt nya jobb i morgon men det går ju inte nu..nu måste vi bli friska..det e ingen hit att vara hemma med sjuka barn, men det e verkligen ingen hit att vara sjuk o vara hemma med friska barn heller!!tycker jag mår lite bättre dag för dag men värst på nätterna o mitt på dagen..tog mig ut en liten runda med Liam i vagnen i dag med hanna o elli o det va skönt med lite frisk luft..så nu går vi bara o hoppas på förbättring..så så e det hemma hos oss just nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar