lördag 26 februari 2011

mörk eller ljus????

Va ju på bio i onsdags och Liam o elli satt som förstelnade båda två..Liam gillade det verkligen..speciellt popcornen..så det gör vi snart om=) torsdags fick jag hoppa in o jobba lite på dagen, på kvällen va det brandövning på fritidsgården..
3 glada skitungar väntar på brandbilarna.

















va jätte häftigt, hela lokalen fylldes med "rök" sen fick alla gå in o lägga sig på golvet och så kom en brandman o räddade dig!!!















I går va jag på tjejträff..det va jag, hanna elin och linda..vi satt hemma hos Linda..hade super mysigt, åt snittar och chips o godis..massa snack så klart..














allt va kanon, sen vet jag inte vad som hände.men som jag sa redan innan,,detta kan inte sluta bra...hahaha.men musiken skruvades upp, och 4 peruker kom fram...åh ja, ni ser ju själva,,överlåter resten till er fantasi..haha, jätte rolig kväll.massa dans blev det..på golvet o i soffor o lite överallt...tack för det mina underbara vänner..

















så nu har jag sån beslutsångest om jag ska mörk eller ljus, gårdagen har fått mig att tveka!hahaha




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar