onsdag 9 februari 2011

hejan

I dag har jag gått hejan rundan, e en runda som alla i backaryd går...första gången för i år, fick sällskap av Lotta & Nikki..så skönt va det, och nyttigt att röra på sig lite efter vintern! ( om den nu e slut vilket jag tvekar på) stannade o kollade på forsen en stund som Liam tycker e kul! sen hann vi bara innanför dörren hem så ringde mamma och skulle bjuda på pannkakor..super gott. Sen sov Lisa i vagnen ute och mamma o liam va nere vid bäcken och lekte och jag...jag bara satt i solen och njöt av värmen och energin den ger..när lillsnorpan vaknade så åkte jag o barnen in till sofie o ola o lilla sötingen elvira!! hon har ett jätte fint lekrum nu viran så barnen va fullt sysselsatta hela tiden...och vi hann prata lite med..=)

nu i kväll har andreas satt i hop lisas nya säng, och i morgon blir allt klart så jag kan möblera o göra allt klart..så skönt det ska bli!! ska sätta ut bild på lillans rum när jag e klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar