söndag 20 februari 2011

inför sportlov

I Ljungby hade vi det jätte bra! på kvällen satt vi och pratade o beställde hem pizza! jätte mysigt..Lisa somnade som en stock på kvällen..så smidigt med en resesäng...vi andra somnade med som stockar!! på lördagen åt vi frallor och åkte o hälsade på min kusin jhonny i hans hus..sen lekte barnen på lekparken utanför frilles innan vi åkte hem...vi åkte i samband med att lisa skulle sova så vi va hemma vid 2 tiden.....
Min älskade Liam..och min älskade Lisa

























Ebba va hos min pappa under tiden men hon hade nog saknat Liam!!domtvå har nåt speciellt=)









På eftermiddagen så fikade jag med Lina och Frida på håkans, hade mitt småfolk med mig som lyckades charma till sig klubbor o annat..sötingar. dom är så duktiga..vi fikade så klart..och sen en fantastisk nyhet uppdagades med=)=)

Sportlov nästa vecka!!o jag e ledig hela veckan..såå nice..lite aktiviteter inbokade..måndag, pyssel på fritidsgården tisdag, leklandet o mcdonalds onsdag, bio spöket laban, torsdag kolla in brandbilar! fredag öppna förskolan..full ös..så det ska nog bli en rolig vecka..en hel vecka hemma med barnen, såå skönt=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar