lördag 5 februari 2011

Lördag kväll..

Har haft en jätte mysig stund uppe hos hästarna, bara Hanna och jag,,att man inte gör det oftare, fölen växer o växer o e ju bara föör söta..längtar så tills snön försvinner lite mer så man kan hålla på mer med hästarna!!!


























En liten tripp till IKEA har vi med gjort, köpte ny säng till Lisas nya rum, så nu åker spjälsängen,,min stora tjej..ny grön matta till tv rummet köptes med, sen massa smått som man alltid köper..o äntligen fick jag min ofelia filt med mig hem!! i love it...Du har väl köpt en sån till din dotter emma? en sån måste hon ju ha=)samma namn o allt=)














I går kväll va Johanna och Tobbe här med barnen..Liam och Melwin lekte kanonbra, såg knappt dom..vi åt middag o kollade lets dance,,så klart gosade jag med Leia lite med=)jätte trevligt!












I dag har vi varit på kalas hos Lee..Elin hade gjort en superfin svampbob tårta,,,barnen lekte o hade kul=)Lisa hade inte sovit middag så hon va ganska gnällig, men en tårtbit o lite cola gjorde susen på henne med!=)


Barnen sover sen länge, har min guddotter miki på övernattningsbesök,,men ser att hon har somnat i soffan nu så får väl bära upp henne=)

1 kommentar:

  1. haha nä jag har ju inte det men min mamma har faktiskt en;))

    SvaraRadera