onsdag 23 februari 2011

Måste börja med o avsluta med

Måste börja med att undra var har min donna fått sitt humör i från??=)kan inte va från mig då jag har mitt kvar..i bland får hon riktiga utbrott! slänger sig från stående baklänges ner på golvet o skriker tills hon får som hon vill,,och får hon då inte det så springer hon efter en gör om det igen framför en!!! lilla envisa prinsessan!












På pyssel på fritidsgården i backaryd i måndags..Konstnären Liam ritade o målade och byggde!!!Träffade sina tjejer molly miki o elli! Marika va med där med sina 3 fina pojkar!

























I tisdags va det leklandet som gällde. Jag Hanna Emma Linda och alla våra tillsammans 9 barn..gick hur bra som helst och va jätte roligt..vi lekte lika mycket som dom!!Liam o lisa trivdes bäst i lilla delen..inte mej emot...efteråt så åkte vi till max och käkade!












Tänkte avsluta med en ritningsbild på på vårt nya kök som komma skall!!! jag e sååå nöjd,,har kunnat få de exakt som jag vill ha det..lite ändringar bara..på väggarna e det ingenting nu på ritningen men det kommer att vara kakel där sen på hela väggarna men vi har inte valt kakel än!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar