söndag 13 februari 2011

dop o lite sjukstuga

I Torsdags va vi på kaskad som alltid på torsdagar! jätte mysigt, Elin o Lee va också med. I Fredags va vi på ronneby brunn på kvällen.. 3 rätters middag och Annelie Ryden och halva cc&lee va där och uppträdde! barnen va med farmor o farfar! va jätte roligt men tyvär så blev andreas dålig så vi åkte hem tidigt..Sen på Lördagen va jag o barnen på dop::Lotta och Jaris lilla Nikki. Super fint dop! och mitt småfolk skötte sig över förväntan i kyrkan..sen va det jätte fin fika efteråt..Sen hann vi inte mer än hem så blev jag dålig och låg hela dagen o kvällen...inte kul...i dag e jag mycket mycket bättre..skönt det..men blir slapp o kurering hela dagen o kvällen...i morgon ska jag in till stan och köpa skor till barnen,,sen e de ju alla hjärtans dag med...=)=)lillans rum e ju helt klart nu..hon sover kanon i sin nya säng i sitt nya rum..får sätta ut lite bilder på de i morgon=) blev så fint.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar