tisdag 1 februari 2011

Mina kottar

Heej alla!!! åh så skönt och va hemma!! har jobbat fredag lördag söndag, sen hade vi nytt schema från och med i måndags (igår) och då föll de sig så att jag jobbade måndag tisdag kväll också!! känns som jag inte sett barnen knappt..huamej..tur det va engångsföreteelse!,,5 dagar i rad,,inget man e van vid direkt..saknat mina små kottar så in i norden..











Men liite har vi hunnit med i alla fall och det tänkte jag berätta om..har varit hos Sandra!!, Liam och Amanda leker så bra..ser dom knappt. Börjar märka att min lisa växer i från mig lite, hon e också med liam o amanda på övervåningen o leker, hon sitter inte hos mig längre på fika dejter,,hur hände det?.. och Liam fick en jätte fin present av dom,han blev jätte glad! fikade och hade mysigt och massa prat,,!=)Lilla Emil e ju underbart söt.














sen har jag varit och kollat in nya tillskottet Leia, så pyttig o jätte söt=)tänk att dom e så små, det glömmer man fort!!















Jag ser så fram emot denna helgen tillsammans med familjen...va vi gör får ni så klart reda på=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar