onsdag 16 februari 2011

allt möjligt

Igår va vi hemma hos spöket Nova och hälsade på!! jag skulle inte fika men slutade med att jag satt och åt kladdkaka som aldrig förr o grädde direkt ur skålen,,haha bra det går för mig!!













Liam och hans mimmi












Liams rum...väldigt stort är det, lite stökigt bara! har inte gjort om hans rum än men han ska få en vit tapet med stora blåa stjärnor..på bilden visas inte hela rummet, på sidan som inte syns e det en hel rad garderober och hans lektält och alla hans gosedjur=)














Lisas rum som nu är klart, bara en tavla och lite smått som fattas! rosa tapet med små vita stjärnor..













Vår nya hall uppe, nytt golv + tapet. dock inga möbler eller tavlor än men det kommer












Vårt sovrum, tapeten e inte så hemsk som den ser ut,,hihi, den är faktiskt väldigt fin













Min lilla Lisa. Hon är så fruktansvärt rolig nu..hon pratar hur mycket som helst, säger efter dig på alla ord du säger. hon kan namnen på dom hon träffar ofta. kan de flesta djurläten..sen har hon ett sånt humör. hon bara ska ha sin vilja igenom.. hon bjuder på många skratt här hemma just nu! i morse va vi hemma hos lotta...vi skulle kolla på korten från nikkis dop..=) Lisa trodde hon kunde lyfta nikki=)så roligt dom ska ha sen=)

Nu ska barnen och jag strax in till emma o barnen o fika lite! sen i kväll ska jag och sara på inredningsparty..då ska robban o andreas vara här med alla barnen..5 barn i åldrarna 5,4,3,2,1....haha se vilken färg dom har i ansiktet sen när vi kommer hem igen..grön eller vit kanske=) sara o jag e vana och kan alla knep..vi träffas ofta men då e det oftast bara vi 2 då grabbarna jobbar!!! men det ska nog gå jätte bra!!=)

1 kommentar:

  1. ja jag bara älskar det och skulle vilja ha typ alla berlocker haha;)

    såå fina barnrum=) gillade lisas prickiga matta speciellt!!såå svårt och hitta fina barnmattor;P

    SvaraRadera