söndag 3 oktober 2010

Blogga lite

Heej!! Tänkte blogga lite...! Har varit hos Olivia i dag på 1 års kalas. så fort tiden går! känns inte som ett helt år sen hon föddes!!! hon va så liten o snuttig som bebis!















efter kalaset åkte vi till hästarna, Hanna och Elli va också ute, va jätte mysigt!! klippte min lilla Donna också så nu ser hon ut en skolflicka!haha!



















Liam har återigen haft sin molly på besök, denna gången blev det bada som dom ville göra!!!Lisa fick absolut inte vara med, så hon fick sitta i duschen i stället, men snäckan nöjde sig lika bra med det!!

















sen måste jag ju berätta att jag snart e långhårig! eller i alla fall när jag villl...har äntligen gjort slag i saken och köpt clips..ska bli så kul när det kommer o prova,,så ska jag locka o massa roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar