tisdag 26 oktober 2010

småfolk

I går började inskolningen med Lisa i gen,, går hur bra som helst, hon bara vinkar glatt hejdå=)hon trivs verkligen.sen va vi mest hemma på dagen och tog det lungt..Ronja här och hälsade på lite!! sen gick vi bort till Linda i det fina höstvädret, eller jag o lisa gick, liam cyklade som alltid.. vi satt ute och fikade, och liam lekte som alltid en massa med miki o molly=), blåste bubblor, hoppade studsmatta o massa annat, Lisan gick runt med en dockvagn,,! På kvällen va vi på fritids..och Lotta va där med lilla Nikki!! hon va så liten och söt!! så näpen och vaken!=) lik både mamma o pappa tycker jag!!fast mest pappa ser jag nu när jag tittar på korten!!Lägg till bildlove my camera, den används flitigt här hemma kan jag säga!!









I dag va vi först på dagis och sen åkte vi ner till Sandra med flickorna Haylie och Tuva där vi va bjudna på lunch...Hon fick väldigt godkänt av Liam som åt o åt som han inte hade sett mat innan! sen fikade vi och pratade,,va jätte mys..Liam grät hela vägen hem i bilen för att han så gärna vill ha en blixten lastbil som tuva har..sötisen,,så vi får nog köpa en sån snart. han nämner det hela tiden!!innan va Haylie så liten och lisa så stor men nu har haylie verkligen växt i fatt...nu spelar snart det där halvåret ingen roll=)







På eftermiddagen i dag så kom Johanna och Melwin upp och vi bestämde träff på lekparken, drack the och fikade och barnen lekte..molly o miki kom också förbi på en visit!! nu i kväll slocknade dom båda kl 19.00...vart en lång dag för mitt småfolk i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar