fredag 15 oktober 2010

liten har blivit stor

I går hade jag en mini tjejfrukost här, det va jag hanna linda och kattis!! mycket trevligt med brända frallor och hela kittet,,men hanna åt i alla fall, för hon ville eller för hon ville snäll vet jag inte,,hahaha..mys va det i alla fall=)=)kattis hade sina små chihuahua med sig! en mamma och en valp..så ljuvliga..så får nog fjäska för kattis lite tror jag...




















I dag har jag haft besök här hemma av Ellen och william och johanna och melwin och Lotta som skulle ha sin bebis i förrgår, men den trivs mycket bra där inne=) först kom dom hit så fikade vi lite, sen åkte vi upp till hästarna och så red alla 3 pojkar fram o tillbaka och vi sprang, det tyckte dom va roligast, så det va jag och 3 gravida kvinnor=)=)så fina allihopa!! Donna och Cleary e ju helt fantastiska..!men fölen därimot va inte riktigt kloka i dag, betedde sig lite hur som helst, och sparkade bakut när dom blev ledda o massa annat ouppfostrat bus bus., får nog börja ta tag i små killarna lite...små odågorna! sen åkte vi tillbaka hit och beställde pizza..en kanondag!! tack för det kära underbara ni=)hoppas nu vi fick i gång lotta så hon åker till bb i natt!! den stackarn fick med en fölspark..

















i kväll har vi varit på 12 års kalas hos min systerson calle..Liten har helt enkelt blivit stor...jag var 12 år när han föddes! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar