onsdag 13 oktober 2010

vi sover bra

Heeej!! alla rum e nästan klara uppe nu, lite små justeringar kvar bara så som lite tavlor och annat!! såå skönt. jag sover jätte bra i vårt nya rum..och barnen sover så bra i sina nya med, fast dom sover ju bra överallt så=)=) varit ute och gått varenda kväll, lite kyligt men skönt, på måndag börjar Lisa sin inskolning i 2 veckor framåt, sen börjar jag jobba den 1 november, var vet jag inte riktigt än! hoppas man hamnar på nåt ställe man trivs!! ska jobba 50%:: har vart hos hästarna lite med, varit ute och tömkört och ryktat och putsat lite!! I går va jag o lisa och hälsade på sandra och hayle, fick nybakta scones, så gott och mumsigt, vi hade så mysigt! I Dag har vi varit i karlskrona hela dagen, lisa har varit med och liam har vart med mormor!! skulle handla kläder till andreas fest men hittade ingenting...sååå typiskt! Lisa har fortfarande inte ett par skor, letat över allt men hittar inga som passar! måste fixa det innan måndag! kan ju inte vara dagis tjej utan ett par skor! i morgon ska jag ha lite frukost här. kattis linda o hanna kommer hit! ska ta lite bilder på rummen snart och visa er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar