onsdag 20 oktober 2010

Jobb


Hej Hopp!! Inskolningen med Lisa går som tippat kanon bra..bryr sig inte särskilt om mig!! blir nog inga problem alls att lämna henne nästa vecka... Va hos Johanna och Melwin och hälsade på i går..Lisa sov i vagnen och pojkarna satt snällt i soffan och tittade på film och fikade så vi fick massa tid till snack..mycket nice!! mamma och jag va på börjes i går med barnen och åt middag och kollade runt.....I dag har vi varit med Sara och barnen..lilla robin som redan e 2 år nu,, går himskans fort tiden...åt lunch och fick go fika..ida min gamla klasskamrat va med där, inte träffat henne på hur länge som helst, så va kul och prata lite!! Har fått jobb nu också, ska dit i morgon o kolla lite..inte bestämt mig än, väntar ju fortfarande på svar på det jobb jag sökt,,,så vi får se hur det blir med allt!! 1 nov börjar jag i alla fall det e helt klart!! nu väntar vi på att andreas ska komma hem för då ska vi gå en runda, bestämde vi skulle göra en god mys middag i kväll så får se va hittar på för någon mat, har ju sån ide torka i bland.....allt e klart inför lördagens stora fest..har till och med bestämt kläder..inte ilal det. längtar som tusan nu=)...o sist och minst...så har jag fått en liten kusin dotter..Lotta och Jaris lilla Nikki e nu här..världens sötaste..längtar så tills jag får träffa henne och gosa....hej hoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar