fredag 1 oktober 2010

Hejdå

I dag om mindre än en timme ska jag säga hejdå till min kära vän frida..nu blir hon borta 6 månader,,allt kommer va så förändrat när hon kommer hem i gen..hennes lilla loppa kommer kanske att gå, och lisa kommer definitivt att springa runt!! men vi har hela nästa sommar tillsammans så jag får se fram emot det..=) kommer vara ett stort snyftkalas i dag...kommer sakna henne så=)















Dagen i går började hemma hos sandra och barnen för en morgon fika! super mys som alltid att träffa henne..e såå otroligt glad att hon bor här=) sen åkte jag och hämtade upp sara noren och så åkte vi och käkade lunch på andra våningen! mina barn hade jag så klart med mig..det e inga problem allsa tt fika eller luncha med dom..dom e såå duktiga!! med ett litet undantag då liam ramlade och slog sig! då fick nog många ont i öronen där inne=)hihi=) sen åkte vi ut till tessan...sååå fina saker hon har..den lilla bebisen kommer inte fattas något...så fin bäddad säng och super snygg vagm med mera med mera!! nu väntar vi bara med spänning på att huvudpersonen ska komma=)

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren på min blogg:) Jag jobbar då men det ska bli ändringar på jobbet så kanske kan komma, Jim kommer iallafall;) Det är bara att komma upp, har tänkt komma ner me men det blir ju aldrig av riktigt:/
    Fasen vad lika dom e Liam och Lisa=) Kram

    SvaraRadera