söndag 11 juli 2010

TOSIA

fy attan va kul jag hade..kommer inte i håg sist jag hade så himla roligt!! satt hos min syster först..sen ner på stan ett varv, sen bort på pc och där blev jag kvar hela kvällen/natten..johan spelade och han va sååå bara bäst..jag stod framme vid honom och "hjälpte " honom heeela kvällen!! träffade massa känningar och allt va såå lyckat!! timmarna bara flög i väg..
Veckorevyns sommar sminkning=)




















Varför dricka vin ur glas? detta gör ju det hela mycket roligare.tyckte jag då i alla fall
















min underbara kusin Jonny och hans Linda..dom e verkligen en tillgång när man ska ha roligt!!
















Johan vet precis va han ska spela, inte en chans att någon annan får en syl i vädret när jag sätter i gång,haha

















Åkte in till tosia i dag också och mötte upp hanna o elli så barnen fick åka lite karuseller=) gick en snabbvarv och köpte lite tshirt och så till barnen..men det va varmt o kvavt så gick knappt o gå där i dag, så vi åkte hem och direkt upp till sjön och där har vi legat hela dagen tills nu=) va så skönt och svalka sig med ett dopp, lisa som alltid har hatat vatten har vänt på en natt och bara älskar att bada, bryr sig inte om hon kommer under ytan, hon bara skrattar.. just nu har vi det bara så skönt,,ska grilla nu..lillan ligger på gräset och sover!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar