måndag 5 juli 2010

Jag blev faktiskt glad!

jaa, det blev jag i morse när jag tittade ut..så skönt med en mellandag! skönt och kunna va inne lite utan dåligt samvete! ska ha en lugn och skön dag! ska baka bullar och lite annat som e slut i frysen så vi har till stranden!! kolla på film med barnen. gå på promenad..hämta posten..slappa dag helt enkelt..i eftermiddag ska vi till elsa och barnen för lite tjejsnack killsnack bebissnack mammasnack och massa annat snack om jag känner oss rätt och lite klädesbyte!!hihi..I går va vi uppe i tingsryd, jag gillar börjes, hittar alltid massa fint.köpte en klänning, super fin va den..hoppas det e varmt på tosia för då ska jag ha den när jag ska ut och svira!!.hittade världens finaste väska också som jag köpte till mig själv! för er som inte vet så älskar jag troll.
















åkte häst och vagn också..va en ganska lång tur man fick, typ 35 minuter..Liam gillade det..satt helt still och tittade!!















Har ju haft min systerson calle på lite sommarlovs besök! sovit här 3 nätter nu! e jätte mysigt att ha honom här..Lisa krabbade lite i morse men han verkade sova som en stock i alla fall!!barnen älskar honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar