fredag 2 juli 2010

bebisar ljungby bad diggiloo

Vill Börja med att gratta mina vänner sandra och hanna som båda fick bebis i går.. grattis hanna till lilla cajsa,,ska bli roligt att träffas sen så jag får höra allt! Grattis Sandra till lilla gossen..nu e det äntligen över..längtar så tills i kväll så jag får veta allt!! sandras bebis ligger på ett grönt täcke...





















Va i Ljungby i torsdags hos min kusin Jimmy i hans sommarstuga..världens bästa läge med strandtomt..vi hade verkligen en heldag..det va så roligt..kusinerna jonny och carolin va också där med familjer..superkul..vi grillade och badade och bara satt och solade och pratade heela dagen! det e semester de=)=)
















I går på dagen låg jag och barnen som vanligt vid långasjön..det e bara så härligt där..och i fred e man med..ljuvligt...liam e så modig nu och hoppar från bryggan,,han räknar till 3 innan..jag och emmma fick en ryck och lekte av oss i vattnet i går..stod på händer, slog kullerbyttor, sprang på bryggan och kastade oss i.. vi gjorde till och med ett super snyggt dyk var=) haha..liam skrattade åt oss i vattnet..tur ingen hade en kamera i närheten...men kul va det och få leka lite!!

I går kväll va jag och älskling på diggiloo i ronneby..det va för mycket lugna låtar tyckte jag..men mycket bra artister och absolut sevärt..vi hade god matsäck med oss, smörgårtårta revben sallad. frukter och vindruvor, wienerbröd ,men så klart va jag tvungen och köpa godis och popcorn på plats också=) sol i dag med..härligt. lite blåsigt verkar det dock vara!! ska klä barnen nu och gå en runda tänkte jag..i efter middag e det match här i backaryd och jag ska jobba i kiosken!! hörs snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar