fredag 9 juli 2010

bara för att

I går va jag nere vid sjön med Sandra och hennes haylie o Tuva! hade jätte mysigt. Hanna kom också ner med elli=) Fisken Liam badade så klart och simmade runt!!



































På vägen hem stannade vi till hos Hanna och kollade in nya prinsen..så fullkomligt underbar och så ljuvligt söt!! så nu har jag helt bestämt mig..jag bara måste ha en shettis också till nästa vår..så man kan ta föl och så=) så roligt...jag saknar och ha lite djur,,till nästa sommar bli det lagom med lisa o så med..två shettisar och en kanin och två dvärg getter..hmmm..blir nog och fjäska för sambon heela vintern...jag e ju inte alls impulsiv heller..eller? haha




















På kvällen va det cirkus här i backaryd,,en jätte liten men rolig cirkus...liam gillade hästarna och red på dom i pausen! jag tyckte med den va rolig! clowner e ju min dåliga humor!!
















i kväll ska andreas ut på tosia, hoppas verkligen han får det roligt, det e han värd min underbara älskling..han e verkligen den bästa man kan ha!! så mörkrädda jag har bjudit över min syster dotter för en super mys kväll! i morgon kväll e det min tur..så här ska det sviras..ska sitta hos min syster först hon bor ju så nära och sen gå ner..man kommer ju säkert träffa hur många som helst som man känner..ska möta upp min kära lina som ska komma ner till ronneby över helgen! miss you..har jag tur så följer sandra trofast med ut också..=) kommer bli en toppen kväll..känner det på mig!! Ser sååå mycket fram emot det..älskar tosia!! så blir nog en o annan dooleys och en o annan cider..









Åh bara för att jag e på så glatt humör så ska jag förnedra mig själv lite..hade ju en tid som permenentad med..det va inte liite stort håret, hahahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar