måndag 26 juli 2010

em o kalle krona

Va hos Emma i morse och vi satt och fikade och pratade om allt mellan himmel o jord..man har tur som har så underbara vänner.. ni vill inte veta va vi pratade om..hahahaha!!! men va tiden går o går..nyss va ju både frida o liam små bebisar!!

kan inte fatta att vi snart e inne i augusti....helgen hos oss har vart lugn...både andreas o barnen har mått dåligt och sen regnade det en massa...så har blivit film hät varje kväll..twilight 1 och 2..super bra tyckte jag dom va=) så det va skönt i dag när alla vakande o mådde bra och så va det sol ute med på det..kanon! efter besöket hos emma i dag så åkte jag hem och sen åkte andreas med in´till Karlskrona..vi åt så klart på mcdonalds, liam va inte mot det direkt,,sen rusta, team sportia, och tillslut himmelriket babyproffsen,,vill ha allt i den affären..kan inte se mig mätt på alla vagnar!!och allt annat med.. har vart ganska fullt upp med saker denna sommaren, men massa lata dagar vid stranden också..och massa fler hoppas jag det blir, hoppas på ett varmt Augusti=) o massa skojiga saker finns kvar för oss att göra som e inbokat.. nu till helgen åker vi till tosselilla heela helgen o bor i stuga med johanna tobbe o melwin, helgen efter det e det "släkt" fest uppe i ljungby på fredagen, ska bli grymt kul, på lördagen ska jag upp till växjö och träffa lina o elin, vi ska bada badtunna och ha riktig tjejkväll, sen ska vi nog ut o svira lite i växjö med..helgen efter det ska vi ut och äta med ett par kompisar och sen fyller jag år samma helg...helgen efter det så e det en kräftskiva hos tessan o micke och sen fyller belle jämt och vi e barnlediga..sen e det lungt ett par helger men dyker säkert upp nåt,,,så ljuvligt,,tycker det e kul när det händer lite...älskling har 3 veckor semester kvar så nu njuter vi för fullt av att ha honom hemma hela tiden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar