fredag 23 juli 2010

Hett

Va hos Hanna och hennes små fina flickor Ebba och Caisa i går!!!så söt hon va lillan! vi åt lunch och va ute och gick en runda..det va riktigt hett! fick inte så mycket tid med lilla caisa för Lisa va på ett inte så jätte bra humör..sen såg hon svullen ut i ögonen! sen på kvällen blev hon jätte dålig så nu förstår man varför hon va sån=)=)








I går kom min bror och andreas syster hit en sväng och vi satt ute en stund och sen spelade vi buzz..

I morse va jag inne i stan i gallerian. köpte en par jätte snygga sandaletter med massa remmar,,så nöjd, och ett par jätte snygga stora öronhänge med massa rosor på=)! inga bilder tyvär för min mamma har lånat min kamera denna helgen! för hon har syster träff! va där uppe och hälsade innan. så roliga dom e..satt och sjöng allihopa..måtte man bli sån sen=) nu i eftermiddag har jag o andreas o frille o barnen varit och ätit god middag på victoria....I kväll ska jag och frida bort med emma på puben, hon e här och hälsar på från grancanaria..se om dom uteställena hon e van vid e det samma som puben i backaryd..haha..kanske blir en cider med..i morrn e det nog leklandet eller barnens gård som gäller=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar