söndag 4 juli 2010

malin på granlunda

hemma från en underbar dag uppe vid sjön..älskar den platsen..har min systerson Calle på besök, andra natten i natt, jätte roligt! barnen älskar honom=) älsklingen e borta och hämtar kebab till oss..i kväll ska vi kolla på film och ha myskväll...jag ska fortsätta läsa världens bästa bok serie ever=) Malin på granlunda...har ni inte läst dom böckerna så gör det=) finns 26 st tror jag! den innehåller allt jag vill en bok ska innehålla!! går också och väntar på mitt ellos paket som jag hoppas kommer nu i veckan! har betsällt jeans och jeansjacka...så nu blir det bantning i veckan så jag kommer i det med=)=)haha!!



















Va borta hos linda en sväng i går så liam fick leka med sin ami (molly) dom lekte med vatten! frida va där med Nova så jag fick lïte mys med henne med=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar