lördag 31 juli 2010

Puh!

I går förmiddag va barnens grabbkusiner här på besök, Liam blir så glad när dom kommer. men åh va han vaktade sina saker, vägrade låna ut nåt alls..så blev ett par duster..puh!
















Sen lämnade vi barnen till mamma och åkte in till stan för lite presentköp..sen tog vi en lunch på andra våningen,,bara vi två...inte ofta det händer=)=)










Sen kom sara på besök på kvällen och vi grillade lite och kollade på film..båda barnen sov kl 20.00..sara hade med sig kläder till Lisa=)















Detta är just nu på väg hem till mig. fotbad och massa finesser till, det ska bli så skönt, ska köpa hem ett riktigt lyxigt fot set!! sen en ny kamera, min gamla har fått en spricka och sen lever den ett eget liv när man ska kolla på bilder med mera!! så det ska bli skönt med en fullt fungerande kamera..kollade först på system kamera,,dom e ju så fina och ger ju otroliga bilder, men dom e ju så stora, tror inte det hade blivit av att man tog med den överallt, åh då missar man ju fota massa!! jag har ju min kamera med mig överallt!!en liten söt väska med till det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar