söndag 28 april 2013

Lördag och söndag!

kosläpp i lördags, stannade inte så länge men lite ponnyridning blev det!=)

 
sen åkte vi och lämnade barnen hos moster malin för att åka på fest hos johanna och tobbe! jätte trevlig kväll! sen blev det utgång på puls! tack alla som va inblandade!


idag mötte vi upp våra små älsklingar som gick på loppisen med mormor! fyndade en ridhjälm till Lisa nu när hon ska rida en dag i veckan! sen en spidermen leksak till liam!
sen har liam lekt med erik och efter det gick vi med nova och frida hem till sandra och barnen, fikade och satt ute och barnen lekte...



hade ingen plats till lisas klänningar, dom ligger överallt! sen kom jag på en lösning,,blev bra! och lite sött också när man kommer in i rummet!
Lisa sover sen kl 18 och Liam ligger och ska sova nu! så nu blir det soffan ett par timmar med film och chips och godis och läsk,,,för i morgon börjar allvaret! 30 dagar med Laila Bagge!!! puhh, har tagit en före bild  iklädd ett par jeans som jag väldigt gärna vill  ha på mig men som de är 1 dm  innan jag kan knäppa och 4 storlekar från där jag e nu! kanske inte klarar riktigt men en bra bit på väg...den 27 april ska jag bjuda på resultatet! både före och efter bilder..hjäälp!! wish me luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar