torsdag 25 april 2013

lugg och hm

Hej.
I dag har jag klippt mig, va så himla slitet så de gick inte, de hade brutits av tillslut, va modig och klippte lite lugg också. en bra lugg som man både kan ha och gömma! perfekt, blev jätte nöjd!! mitt hår behövde detta. nu ska jag ta hand om de lite bättre!!

min lilla älskling övar utan stödhjul
liam cyklar nu på sin stora cykel 20 tum, han når inte ner men han ställer sig på nåt så han kommer upp på sadlen, när han ska stanna så hoppas han på de bästa..haha han e inte klok!
min fina trälåda andreas byggde till mig, två till ska jag ha,, på denna ska de stå dockor och dockkläder, men så skriver ju jag som en kratta. tur jag har vänner som kan skriva fint!
små hjärtan leker hos moster malin medans mamma malin och corrina äter lunch och har trevligt!
ett litet paket från hm på väg!
till mig

till lisa





till liam
va på lindex i dag och köpte nytt smink..och ett vitt linne till liam och en bekini till mig en rosa...nu har jag två nya inför sommaren, nu hoppas vi på en framgångsrik maj så jag kommer i dom också...

i morgon e de jobb sen ledig lördag söndag. och på lördag vankas fest, ska bli så kul! barnen ska till moster och sova över. Ha en bra helg allihopa!!!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar