torsdag 2 maj 2013

=) HEJ=)

Hej ! träningen går super, tro det eller ej, tränat 3 dagar i rad nu och har så ont så jag knappt kan röra mig, grym träningsvärk.. men stolt ändå över mig själv. 1 vecka har snart gått, jag tycker det är ganska jobbigt men hoppas jag klarar resterande 3......men med mina träningskompisar borde ju inget kunna gå fel!! sötisar, dom tycker det e kanon roligt och frågar hela tiden om vi inte kan träna på trädgården! haha
 
Valborg och grillande! och eldtittande


och lotteri så klart! i år vann två små godingar. så roligt=) grattis tjejer!
 
I dag va dagen som barnen längtat efter, i dag började dom rida!, hos Ingela och hennes hästar, dom blev tilldelade en varsin häst som dom ska få följa och lära sig på. dom va så lyckliga! Liam fick en fjrording som heter jesper, underbart snäll. och lisa fick en b ponny som heter mirre så att den passar henne perfekt, dom va jätte duktiga. borstade och tog hand om dom, sen gick vi en runda i skogen och sen red dom på banan! lärde sig att styra stanna och hålla balansen! efteråt mös dom med hästarna en bra stund innan jag fick med dom hem! nöjda o glada barn! =)









och jag hittade en ny kärlek, föll som en fura. hoppas jag blir lika modiga som barnen så jag med kan rida lite igen!!
Nu ska vi äta middag, barnen står i duschen! sen ska vi bort och kolla på damerna som ska spela fotboll denna härliga vårkväll. så skönt och slippa blåsten! ha en kul helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar