lördag 5 maj 2012

Hej kära vänner! här ligger man efter som vanligt!! det ska vi ändra på nu!=) och blogga lite om dagarna som gått.. ska strax köra till jobbet, en hel jobbehelg framför mig, hela lördag o söndag..måånga timmar...tur man har bra kollegor och bra jobb!!=) hej hopp

I går hade vi lite grill kväll här hemma, Liam och Calle körde cross i hagen så Liam va så klart överlycklig! sen körde de runt på fyrhjulingen också. och sen va jag SÅ glad för att träffa min kusin thomas. Jag har två kusiner från nya zeeland, thomas och dean. dom pratar inte svenska så  man får prata engelska..  fast thomas bor just nu i norge och jobbar där med forsränning tror jag det heter..trots avstånden så träffas vi faktiskt ganska ofta. han kommer hit om en månad igen och då ska vi träffas.. och sen pratade vi om att åka på semester en vecka i sommar till honom i norge, är så vackert där han bor så det skulle va underbart =)


Njutit av solen, som jag förvisso inte tål, men 1 minut och känna den direkta värmen räcker bra för mig, sen sitter jag i skuggan.....försöker också vara hyfsat nyttig, jag vill absolut inte plocka bort något i matväg det kan jag inte för då blir jag så grymt sugen på just det jag plockar bort... men mer frukt och mindre av allt..och än så länge funkar det bra! bata motionen som fattas!!!försöka göra nåt åt det nästa vecka!!!



Grillmys hemma hos mamma med familj och släkt!! superhärligt på täcken i solen, liam lisa o nova gungade o lekte!

Sommarens foppa e inhandlade, vårtecken=)=)=)=)





Valborg firades här i Backaryd med Fia o Erik och Frille och alla barn! va himlans trevligt, va och kollade elden fast barnen var mer intresserade av att leka med varandra, många backarydstöser där! och Olivia som Liam verkligen gillar! Han körde runt med henne i vagnen, gulle. dom passar bra ihop de där två!! man vet att man är i backaryd när det sitter en papegoja i trädet och också kollar in elden och har ett sång papper framför sig!! haha

Nu har jag också lärt mig, starta den och köra med Liam även om inte andreas e hemma, så nu blir man kanske lika poppis som pappa, fast den risken e nog liten! körde runt på den själv också, askul..hihi ingen bild på det tack o lov!


I söndags va vi hos Johanna & Tobbe. Lisa skulle absolut ha min scarf på sig när vi skulle gå..måste köpa henne en egen! finns ju superfina på lindex!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar