söndag 20 maj 2012

gjort=)

I onsdags va vi hos sandra och barnen hela eftermiddagen, satt ute på trädgården och barnen lekte. fia o flickorna kom med så massa leknade ungar! härligt!

Direkt därefter cyklade vi till Pizzan andreas jag o barnen för att fira in vår ledighet,,barnen åt pommes, vilket dom älskar, med mycket sås!!

I torsdags va vi och grillade hos andreas föräldrar,,,i det dåliga vädret, men vi satt innne!! på eftermiddagen va vi hos frida o nova och målade med fingerfärg och lekte med lera.. fick fina teckningar med oss hem..dock va detta den enda bilden jag kunde ta, med tanke på att dom bråkade konstant hela tiden och slogs... och blandade i hop novas fina lera med alla färger så det slutade med att det va en grå färg alltihop..  men men!!



I fredags hade vi klipp o sling dag hos fia. för hennes kusin håller på med det..så jag ljusade mig och liam klippte sig och han blev så fin..eller som han själv sa..detta blev verkligen perfekt!!! och frida klippte liiiite liiite på sitt långa hår och sen klippte hon lugg..super snyggt!! medans vi höll på satte vi ner barnen och gav dom ett jätte kakfat med hur mycket som helst på så klarade dom sig ett tag..fast dom va uppe och fyllde på en gång!!!




I Lördags kväll va vi hemma och grillade hos fia o erik!!! de 2 lagen bestående av lag 1 Liam o Olivia hoppade studsmatta hela kvällen typ! fattar inte hur de orkar! och lag 2 Elvira o Lisa lekte med barbie!!! och lilla pluttan kan snart också va med o leka!

och så lite shopping, mitt hm paket har kommit, åh jag älskade min fina leopard jumpsuit och tänkte att den kommer jag leva i hela sommaren,,,,,,,,tills jag såg mig i speglen....herregud.....i morgon e det nog dags att börja jogga!! för den ska sitta snyggt i sommar, så e det bara!! man ska ju komma till en viss gräns säger dom,,och tror ganska säkert den gränsen har infunnit sig nu!!! haha!!men resten som va i paketet till barnen, sommarkläder satt bra o allt passade och dom blev så glada. lisa vill ta på sig klänningarna och shortsen direkt och liam tyckte hans jeans shorts va coola!!!


sen va vi på loppis i dag hela lafamilia..gjorde massa fynd, handlade för 200 kr... helt ny cykelhjälm till liam, en varsin målarbok, 6 st T-shirt till liam, såg typ nya ut, jeans o 2 strumpbyxor till lisa och sen lite leksaker..Liam va riktigt nöjd över sin fyrhjuling han handlade, en stor, han har lekt jätte mycket med den!


Nämde ju barnens nya favvo lek i förra inlägget..de håller i sig än!!haha rada upp rada upp och bygga bygga bygga!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar