onsdag 16 maj 2012

hej hopp

I går va vi  hos fia och kollat in nya familjemedlemmen..åh va jag blev sugen på en liten valpis..ebba har jag haft i 8 år nu. min gamle vän..haha..och kelly blir 1 till sommaren..tänk när jag haft henne i 8 år då e liam o lisa 11 & 12 år..och jag e 33..haha herregud...i alla fall e det dags för en valp..dags att börja leta ras..sen vill jag ha en till efter ebba så de blir 4...oooppss!
Barnen har en ny favoritlek som dom leker varje dag! antingen åker de buss tåg eller flyg!! dom bygger en hel rad, i bland över hela altanen! ett spikrakt led med stolar vagnar cyklar, allt möjligt och sen deras barn ska med så klart, dom svarar inte på tilltal för de kan ju inte höra mig för dom e ju inte hemma!! ganska underhållande att lyssna och kolla på dom=)
Varit på kalas hos Lopp! (Nova) 2 hela år nu lilla fisen=)

en beställning från hm e på väg till hela familjen..sommarkläder, och bla denna till mig! en leopard jumpsuit...haha undra om jag kommer använda den!!?


Mina två hjälprefor i köket..fast om dom hjälper eller själper e ju en annan femma=) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar