fredag 25 maj 2012

fredag

E det sommar nu?? hur blir det då med vädret  i sommar när det ska vara "sommar"?? jaja, strunt samma, bara att njuta så länge det varar! och det har vi verkligen gjort med underbara vänner och fika på altanen varje dag!! och Glass i stora lass!!=)

och denna värmen får mig att vilja klippa av mig håret! jag har gjort det innan och ångrade mig som fan! mådde så dåligt, fast jag gillade verkligen inte den frisyren! men nu har hittat två som jag väljer mellan och vill prova igen som jag tror jag gillar!!..kanske! eller jo, eller kanske..jo fasen..måste chansa lite i bland! det växer ju faktiskt ut! så här kommer bilderna på frisyrerna..

i tisdags va vi och firade andreas bror Johan, som vanligt när han är med i bilden va det fantastisk god mat..åt som fanken..Tog lite kort på Liam och kusinerna, dom 3 super coola brorsorna!!


I onsdags tillbringade vi eftermiddagen hos syrran med familj. dom njöd på grillning och massa bad o mys i poolen för barnen..vi hade lilla Elli med oss!!


I torsdags va vi uppe i skogen hos Linda och firade min guddotter Miki, döptes när hon va 2 år och nu är hon 8 år, tänk va tiden går, Liam o Molly lekte utan att visa sig i 3,5 timme, och Lisa lekte en stund sen började hennes länsning av skåpen, chips bullar kakor päron glass, allt hon kommer på och hittar ska hon ha!!! speciellt där uppe!! haha
lilla miki ..

.
Fredag i dag, i morgon är det backaryds marknad, kan man ju inte missa! haha sen ska Liam ha 2 tjejer på övernattning så här blir nog fullt ös...kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar