måndag 30 april 2012

Va på maxi och handlade lite i går, en varsin ny vårjacka, en munktröja till liam och sen en hög med trosor och kalsonger. och en ny film till Lisa som har gått varm här hemma! dom blev så fina!!






Maskerad

I Lördags va jag på maskerad, va jätte roligt, sen blev det puls och jag va hemma vid halv 3 eller nåt..alla va nåt olika. jag va 80 tals tjej .. alla fick ett meddelande med vad dom skulle vara så ingen va samma, det va kul! det va smurfar pirater gravid bröllopsbrud, flinta och massa annat!
kärt återseende med min cross kille som har sovit hos moster i natt! det va väldigt tyst och lungt hemma..hihi=) nya ryggskyddet! och nya vantarna. och nya super snygga crossen!
2 finingar i fredags på väg till fotbollen för att se BSK vinna sin 3 match heja heja!!
Köpte ett helt nytt sminkset mitt gamla va helt slut alltihop. Roligt att handla smink, gör jag aldrig annars.
Mina fin fina present från min finfina fia. blev så glad, innehållet va det heller inget fel på=) hihi
Mina nya gardiner har nu kommit och min fina kudde också. blev så fint=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar