lördag 12 maj 2012

Regnmys

Härliga regninga lördag, passar oss perfekt i dag, snart ska vi bort till söta Nova som fyller 2 år i dag och sen i kväll ska Andreas ut och svira, hoppas han får riktigt roligt min älskling! jaghar bjudit hit Maja som sällskap till film kväll! riktigt mys ska vi ha. i morgon hoppas jag därimot inte på regn, jag vill på loppis, har inte varit där än i år!!

I torsdags efter jobb och dagis så åkte vi hem till fia,!! liam och olivia är världens sötaste par! och sötaste lisa och elvira

På torsdagen kvällen va jag o andreas på cirkus med barnen, i ösregn så vissa nummer kunde de inte visa men det va inget barnen märkte, bamse o hans vänner visade dom mycket och de va de barnen va ute efter! och elefanterna va riktigt coola, fattar inte att en man kan ha sån kontroll på 3 så super stora djur, det va riktigt kul o se,,vi satt längst fram och vi va framme och kollade nära på dom i pausen!!



Va uppe hos Linda i onsdags och barnen fick rida sina hästar igen,, åh va mysigt,,tror jag tar hem dom igen..vill ta föl på donna också.. lisa ska få ridbyxor och ridhjälm..så sött..

På onsdag kvällen passade vi Elli ett par timmar! Liam o Elli va ute och lekte i 2,5 timme med uppehåll för köttbullespett, och utan ett enda gnabb vilket e väldigt ovanligt för de där 2...så kul!

I tisdags va vi på damernas premiär match här i backaryd! barnen va med, dom tycker det är så roligt att vara med! handla korv och godis och leka i skogen..som ligger precis bakom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar