måndag 30 maj 2011

uppdatering

I fredags va vi inne och tog bort Liams gips...så himla skönt och vara av med det..han började använda armen nästan direkt så de va väldigt skönt..efteråt gick vi på stan och jag hittade en massa, brukar inte göra det men nu köpte jag en himla massa..så kul o byta ut garderoben lite! på lördagen va det backaryds marknad..Liam va så gullig hemma..haha, han va såå laddad inför detta.. han åkte massa karusell. han verkligen älskade det. ska bli kul o visa honom tosia=).sen blev det ballong, godis, våffla, ja allt man ska göra på en marknad..Lisa vågade inte åka, men hade kul i alla fall=)
























På kvällen va vi hos min syster på förfest och sen stack vi ner till torgfesten. vi hade jätte roligt, va inte mycket folk ute tyvär men vi som va där hade riktigt skoj..På söndagen va det mors dag så alla mammor skulle firas, jag blev firad jag med..måndagen jobbade jag!!på tisdagen hade vi en helt underbar fantastisk dag i brunnsparken, jag och frida o elin o ellen och johanna och alla barnen. vi låg på filtar och njöt och pratade och barnen lekte o lekte, liam va genomsvett! dom hade jätte skoj, va där nästan hela dagen.!!
två små pruttar som för en gångs skulle va jätte bra vänner o lekte o lekte på kvällen=) så söta va dom=)








sen jobbade jag onsdag och torsdag då
de va röd dag..andreas o barnen va hemma och andreas tog så fina kort på dom när dom badade!!
Nu har Hanna och Elli precis gått hem efter att ha grillat här i det underbara vädret!=)vi har legat uppe vid sjön halva dagen..nu e det bara att ner i soffan ovh vända för i kväll ska vi se när herrarna i backaryd vinner över bräkne hoby...tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar