tisdag 17 maj 2011

Nu e det dags...

sprungit i dag..4 km..men fick gå några steg här och var i bland..men blev förvånad över hur mycket vi orkade trodde jag skulle va helt slut...men det gick..fast trött det blev jag..ska försöka springa några dagar i veckan..e kul att vi e fler, annars blir det lätt att man skiter i det,,speciellt jag som har världens dåligaste själv diciplin...men nu e det dags att göra nåt...måste gå ner de extra kilona nu..och gym e verkligen inte min grej..och när skulle man hinna det..nää naturen och motion får det bli!!för 100 gången försäker vi..får se hur länge det håller..hahaha.. inte tillräckligt länge om jag känner mig själv.




Och stackars min lilla Lisa..full av blåsor i munnen och illrött tandkött..hon har så fruktansvärt ont stackarn..så e hon för liten för bedövningen man brukar få för det här så e bara alvedon som gäller...hoppas det försvinner snart..kan sitta upp till 10 dagar....i morgon e det fotografering på dagis..den ena med munnen full med blåsor och den andra med bryten arm..men det ska nog bli bra..kan ju inte bli annat..dom e ju sån fina=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar