söndag 8 maj 2011

Grattis Frida

Grattis till fina frida på din 25 års dag!





Tillbringade kvällen hos Frida och hennes goa familj..fick underbart god mat..frida e såå duktig på att laga mat! jag hade ju jobbat hela dagen så skulle köra va det tänkt..meeeen seeen frågade dom så snällt om jag inte skulle ta 1 glas vin i alla fall...okejdå..1 blev 2 osv....sen skulle vi dra oss vidare..jag röstade på wiener cafeet där det va ett bra band som spelade, va såå sugen på att gå dit. fick med mig dom andra på de...men av en konstig anledning hamnade vi på kingsdive där johan spelade, och han e ju med jätte bra..så blev vi kvar där...fast jag va hemma tidigt..vid midnatt ganska exakt la mig breve männen i mitt liv..=)

Systrarna Svensson..Frida och Paula























Paulas trevlige pojkvän kim..britney fan för övrigt..=)


























knarf (frank) försöker gömma sig för mig..lyckas dock inte så bra..










Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar