fredag 13 maj 2011

Frisyr

vill börja med att gratta min farmor o farfar som hade sin bröllopsdag i går så vi va där och firade dom..varit gifta i 60 år..det kallar jag hålla i hop=)=)


















min underbara mamma som alltid ställer upp oavsett tid på dygnet med allt!! hon e världens bästa,,skulle inte klara mig utan henne=)
























Blir såå trött..varför kan jag inte hitta en bra frisyr o bestämma mig för den..nej vi prövar allt möjligt.. tycker alla man ser e så fina o passar i sina frísyrer...bara jag kvar,,kanske skulle raka av det..haha ...nää så långt ska vi inte gå..men jag vill hitta min grej..vet ju att min grej e mitt långa hår,,men till vilken nytta, sätter alltid alltid alltid bara upp det..tråkigt tråkigt..tycker man har testat det mesta..men nu vill jag prova lite kortare..min senaste ide om en fin page frisyr, gick ju ganska snabbt upp i rök..jätte fint första dagen, trodde ju i min vilda fantasi att jag faktiskt skulle stiga upp och fixa håret och platta det fint varje dag,,det gör jag INTE,,vilket nu resulterar i att det finns ingen page, och absolut inget rakt hår. står åt alla håll..tur jag ska dit snart igen så vi försöka hitta en ny frisyr till mig...nån jag klarar av, som inte behöver en massa underhållning..





















lite kortare...



















eller varför inte färga underhåret rött.





















Eller hela håret mörkt..


























axellångt..nää tråkigt...

















köper löshör för dyra pengar, men använde det aldrig, typ 1 gång..sen trivdes jag inte i det...såå typiskt mig.

























eller varför inte permenenta hela året..jätte snyggt..ehh not..



























men oavsett frisyr så e de helg nu..får se va vi hittar på...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar