lördag 21 maj 2011

grillkväll

I onsdags tog jag steget och gick på fotbollsträningen, så nu har man alltså börjat spela fotboll..det e jätte jätte roligt men väldigt jobbigt..har inte den kondisen..än...sen e man ju inget proffs direkt på plan..ser mer ut så här..
















I torsdags va det grill kväll på dagis. mina hjärtan va såå duktiga och sjöng..alla barn va jätte duktiga..mamma tårarna va inte långt borta!!









I fredag jobbade jag hela dagen, men tillsammans med underbara Linda så gjorde inget alls..i dag har jag stått i kiosken med hanna när BSK spelade match..I kväll e vi halv barnlediga. Lisa e på mini semester i Ljungby med mormor..saknar henne. så tyst här hemma...så vet inte va man ska hitta på i kväll..men jag o min rastlösa själ ska nog komma på nåt=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar