torsdag 20 januari 2011

Vilken vecka!

Åh vilken vecka vi har haft..fick ställa in alla planer och fika dejter vi hade..som vi sett fram emot det....Lisa hade kräksjuka fredag lördag, inget på söndagen, liam började måndag och tisdag, inget onsdag, lisa började kräkas i natt igen...tar det aldrig slut. i dag har ingen kräkt i alla fall så hoppas på en lugn och fin helg...pust! men en sak har jag gjort denna veckan, varit o klippt mig och slingat lite..skönt och bli ompysslad hos frissan..ja sa hon till mig, mycket har hänt dig sen sist du va här,,fått två barn. oj jisses tänkte jag. va det så länge sen, har alltså inte varit hos frissan på mer än 3 år..konstigt att jag såg ut som jag gjorde i huvudet!!haha..sen har jag sen första gången jag blev mamma fått känna på va rädsla egentligen betyder..i onsdags så får Lisa en konstig en färg på alla naglarna, och läpparna, helt blåa va dom! och så va hon blek.. ringde rådgivningen som sa att det va symptom på hjärtfel och ville vi skulle komma på en gång...fy fan va rädd jag va. fick knappt fram ett ord hela vägen in...kunde inte ens förmå mig att ringa mamma, för jag visste att jag skulle bryta i hop totalt om jag hörde hennes röst... när vi kommer in så börjar dom kolla henne...tar syresättning lyssnar på hjärta o lungor...vi får svaret att allt e så bra det kan vara!!!åhh ni fattar inte vilken lycka jag kände..hela vår värld kunde ha ändrats..i sånna stunder fattar man va lite allt betyder, och va som verkligen betyder något...men skulle det hända igen så ska som kolla ekg med mera, men det trodde dom inte skulle behövas.....men nu vet vi i alla fall vem som e den lugna av mig och andreas..hahaha...dom tog pulsen på oss och jag hade 75 och andreas hade över 100..stackarn..min älskling=)

2 kommentarer:

  1. usch va obehagligt-får gåshud bara jag läser det;(( tur att det inte var något!! styrkekram ändå;D

    SvaraRadera
  2. Fy va hemskt, tur det inte va nåt att oroa sig för då=) Kram Lina

    SvaraRadera