tisdag 25 januari 2011

det började ju bra!

Ja det kan man säga...Det började ju bra.. vi blev alla friska i fredags från magkräksjukan..åt super mysig middag på kvällen, oxfile,underbart gott va det!..va på ett givande möte på fritids i måndags, nu får vi se va framtiden har att bjuda på=). Jätte mysig soff frukost med barnen i morse och sen upp till hanna o elli och leka lite!

men nu e inget bra längre...har så fruktansvärt ont i munnen efter att ha varit hos tandläkaren och opererat ut min visdomstand..kan inte beskriva..har dragit ut visdomstand innan och det gick i stort sett smärtfritt..men denna gången satt den fel hela roten och han fick borra skära vicka borra skära vicka..den kom upp o åkte ner..tog 2 timmar sen va den ute..så har stygn i munnen, inte jätte härligt..Går på pencilin och värktabletter och ska tillbaka om en vecka o ta bort stygnen..får inte borsta tänderna på 3 dagar,,jätte kul, not! e jätte hungrig men får inte äta och inte dricka heller...men jag brukar vara positiv,,,och det hade jag varit nu också om det nu inte va så att jag ska göra om detta..då jag har en 3 visdomstand som sitter knivigt till...kommer vara skräckslagen den dagen.....tack o lov i alla fall så har jag världens bästa tandläkare ever..Leif..privattandläkare..han¨e så proffesionell och duktig och snäll,, och stöttar mig när jag ligger o gråter och tycker synd om mig själv!!!haha=)ja den dagen alla mina visdomständer e ute o ett minne blott då ska jag fira..

1 kommentar:

  1. Nä fy fan, inget kul att dra ut tänder:/ Då känns det himla bra att ha en tandläkare man känner sig trygg med, min är också bara BÄST;)

    SvaraRadera