söndag 16 januari 2011

spå

Först och främst grattis johanna tobbe o melwin till er fina lilla Leija=)=)
blir man bebis sugen eller?
Har precis stigit upp och satt barnen i soffan med frukost..Liam äter en halv macka, eller kanske en riskaka och lite vatten. Lisa äter en riskaka med smör, en macka med smör o ost, en tallrik yoggi fylld med kalaspuffar och avslutar med ett dubbelrån med mjukost..haha..lite skillnad där mellan dom=) denna vecka kommer bara försvinna. har en massa inbokat..ska till frissan på onsdag o det ser jag fram emot..ska klippa o färga så det ska bli spännande=) I dag ska jag spå mig! jippi va kul det ska bli, snacka om ett beroende! nu har allt hänt som hon sa så nu måste jag ha lite nya grejer som jag vet ska hända..efter det ska jag till andreas jobb och välja tapeter till hallen där uppe..snart e allt klart så vi kan börja med köket,,längtar! det blir så fint köket, vi har ritat upp hur vi vill ha det!!Sen har jag hör och häpna börjat träna lite smått..va på box nu sist,,jisses vilken träningsvärk...denna vecka har jag planerat in 3 pass...detta ska bli en smal sommar för mig,,inte som förra..pust..=)vi hörs snart igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar