onsdag 26 januari 2011

60 år snart

Har ganska ont i tanden i dag också, men knaprar piller för fullt..ajajaj...förlåt stackars barn för mammas dåliga tålamod..får dåligt samvete, men det räcker att dom råkar stöta till mig så dunkar det i hela min mun och i hela huvudet en bra stund efteråt!!=(=(...så äckligt att hela tiden känna stygnen med tungan....min tandläkare ringde i dag och frågade hur det va=) så gulligt gjort..han e bäst..alla som har tandläkarskräck bör gå till honom=) Men vi har i alla fall varit i kallinge i dag hos Hanna och hennes fina flickor...jag bantar, men vem fasen kan motstå bullar o kola kakor..inte jag i alla fall..tuggade så gott jag kunde i ena kinden!! barnen lekte super bra!! va jätte trevligt..träffas inte ofta men när vi träffas så e det som det va i går, och det e ju så det ska va=)Liam bröt i hop när vi skulle hem..han kunde inte förstå varför inte ebba kunde ge honom hennes leksaksbil..haha....han grät hela vägen hem..roliga dom e i bland!! städat har vi gjort i förmiddags med jag o barnen..

Har tillbringat hela min kväll åt planering inför min pappas 60 års fest...så nu e jag helt slut..suttit vid datan och gjort massa till honom med bilder o annat..letat efter en bra lek, hittade en jätte bra!!skulle ju knapra i hop ett tal också..vet inte varför jag stressar, e inte förrän 5 mars...fast ganska skönt och ha det klart med...sitter framför brasan o muser just nu, men funderar på att gå upp o lägga mig och lösa korsord...om jag nu kan ligga ner..får nog gå ut o trycka ner några ipren först=)

1 kommentar:

  1. ja man blir verkligen mycket blödigare efter att man fått barn-innan var jag inte ens nära o gråta haha och visst blir man ett lejon;) men båda de sakerna e ju bra saker och va=)))

    SvaraRadera