torsdag 13 januari 2011

Jobbe

Hade mina syskonbarn 4 nätter förra veckan, va hur kul som helst, dom e helt underbara..vilken hjälp man hade..=) Min onepiece har kommit och det är något av det skönaste jag har haft på mig! love it..Fredag i morgon i gen, denna veckan bara försvann, jobbat varje dag och Lisa har haft en ny vana att vakna några timmar efter hon lagt sig och då ska hon stiga upp! sen tar det ett tag innan man får henne i säng i gen.. i dag somnade hon runt 19 och har inte vaknat än tack o lov, så kanske har vänt tillbaka igen! Liam har med strulat lite, vet inte om han drömmer eller va det e..vaknar minst 1 gång per natt och yrar...och snön den ligger.. Ebba simmar i den,=)
I dag har vi varit på kaskad jag Linda och Elin och alla våra barn! jätte skönt och mysigt och härligt till man ska åka hem då börjar kaoset, ingen vill åka hem, dom e trötta och vill inte duscha, klä på dom i kallt omklädningsrum, upp till bilen, dubbelvagn alla väskor o blöta badkläder. Men det glömmer man fort..för nästa torsdag e man ju på väg upp till tingsryd igen med de små liven=)











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar