torsdag 27 januari 2011

Tulpaner

I morse åkte vi hem till Sara, hade så mysigt,,och spisen brann, alltid lika varmt och härligt!Dom har det så himla fint!! så glad att ha henne som vän..hade turen att träffa lilla Cajsa i dag igen för hanna va också där..god fika,,,,måste skärpa mig nu med fikandet..gick ju så bra ett tag men nu börjar jag tappa igen!!!men vem kan låta bli saras fika..ingen..fick en så gullig bild på de gulligaste Liam o Nova. Dom leker så himla bra!!kanske ett framtida par..då blir det inget tråkigt förhållande, de e en sak som e säker..massa fart o fläkt..haha=)














Solen lyste i dag då o då..häärligt..långt långt inne började en liten vårkänsla gro!







Nu i kväll har jag O Liam varit på kaskad med Linda och barnen..Lisa fick vara hemma hos pappa så jag kunde ägna mig bara åt Liam, det va så mysigt att ha honom helt för mig själv..vi hade jätte roligt..sen va vi på 3 års kontroll också..gick hur bra som helst och allt va jätte bra, han kunde precis allt man ska kunna och pratade bra! den enda han inte ville säga va kopp..håller med han..varför skulle man just bilja säga kopp..hahaha..sen fick han sin efterlängtade cykelhjälm..så glad han blev! så fort de e barmark kastar vi av stödhjulen och bär oss av ut!!!!fredag i morgon..härligt för många men för mig e det jobbe helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar