fredag 4 juni 2010

dag i solen

I dag har poppan loppan o lillebror varit här hela dagen..( sara nova o robin) vi har haft det undebart i solen! sååå mysigt..fikat på filt ute..till och med jag som satt i skuggan tycker det bränner lite överallt!! i love sunshine.... har inte gjort många knop i dag ska erkännas...det e man värd!!














ni i kväll så cyklade jag och barnen en runda. Liam tycker det e såå roligt och åka där bak..en jätte härlig runda i kvälls solen blev det..såå nice..bad andreas ta ett kort på oss sen frågade jag om bilden blev bra..ja det blev den svárar han..haha..han kollade inte så noga,,ingen smickrande bild på mig men som sagt så undan håller jag inget för er...haha....i morgon e det fotbollstittande på dagen i lyckeby och sen på kvällen ska jag i väg,,ska till matina och snacka massa tjejsnack..ska nog inom alla lagen och säga hej på deras fest med...tjo hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar