söndag 20 juni 2010

våran helg

Min alldeles egen prinsessa har nästan lika lång slöja som en annan prinsessa hade i går...















lite tomt på inlägg här så tänkte fixa till det nu!! börjar helt enkelt där jag slutade!! I fredags förmiddag kom Kamilla med sina 3 godingar Klara Sam och lilla söte Saga! vi fikade på massa bullar! sen åkte vi in till stan och gick lite i gallerian! handlade lite barnen=)




















på kvällen va ja och linda o frida ute och gick utan barn..va fort rundan gick helt plötsligt!! haha i lördags va det match för bsk, givetvis va man där och vinst blev det!!heja heja! på kvällen va vi hos uffe på 50 års fest!han bjöd på grillat..super gott=)Lisa satt och åt på en egen köttbit, såg så roligt ut..hon e som mamma, hon lämnar inget!!haha..det va jätte trevligt=)och jag träffade sannah igen efter många herrans år vilket va väldigt trevligt..vi pratade en massa bland alla knott och bestämde en återträff! mycket trevligt tycker jag!















i morse va vi inne och åt frukost hos andreas föräldrar sen storhandlade vi på maxi på väg hem...sen sov barnen en stund medans jag kollade in bröllop cortege middag fest konsär och allt annat jag missade i går som vi spelade in..så tittar en stund nu hela tiden då o då=) sen väcka upp barnen och åka på dop hos kattis dotter som idag fick namnen Aimme Therese Tania! hon tog det hela med ro..så lugn o fin! emma sjöng två låtar heelt ljuvligt som alltid när hon sjunger!!
Nu i kväll har jag och andreas varit borta med barnen och ätit middag på restaurang victoria..det va såå gott!! så mysigt,,bara vi=) sen gick jag o liam en runda med hanna! nu tycker jag man e helt slut så blir godnatt nu för hela slanten..hoppas ni med haft en trevlig helg!! hörs i morrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar