tisdag 8 juni 2010

fullt schema!

Va med farfar och farmor i nättraby och handlade blommor i morse medans liam va på dagis! när jag hämtade liam på dagis så kom han cyklande emot mig i en himla fart..åh sa jag, har du lärt dig trampa,,,va? sa fröknarna..det e klart han kan..hmm, bara hemma han inte vill!! får nog sluta putta honom hela tiden så han trampar hemma med..blev så förvånad..mammas älskade lilla buse!! Sen åkte vi ner till kattis i hoby och käkade lunch och fikade! sen fixade jag fika och så till farfars kalas han har haft i kväll..lisa och jag cyklade upp till mamma och hämtade liam, i dag var det hans tur att få va hos mormor! cyklade vidare till vårt andra hem..(till Linda) så liam fick träffa sin älskade ame..(molly) dom leker så himla bra alltid..har ju en plats över brevid liam i cykelkärran så molly cyklade med oss till farfars kalas...lilla lisa fisa älskar att cykla.

i kväll e sista lugna kvällen här hemma för oss..nu e det fullt upp hela veckan..ska in till stan i morgon på förmiddagen och bara köpa typ 7 presenter...puh...med barnen dessutom..tur dom gillar åka vagn! i morgon kväll ska vi andreas kusin student på kvällen..på torsdag kväll ska vi till min kusindotters student. på fredag ska vi till min syster med familj hela kvällen och grilla och fira calles o caisas examen.. på lördag kväll ska jag o andreas på 50-60 tals fest, syrran ska passa barnen..på söndag e det kalas hos både Melwin och Elli=)=) tror ni jag kommer somna gott på söndag kväll eller..??=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar