söndag 6 juni 2010

LÖrdag med bilstol o bsk

Köpte en större bilbarnstol till Liam i går på babyproffsen..sitter som en kung i den..han va så stolt och nöjd när vi åkte därifrån.lisa måste med ha ny..en verkligen för stor för sitt babyskydd,,så om nån e intresserad av det..hör av er=)..åkte från babyproffsen och kollade in damlaget som hade match i lyckeby..alltid kul och va med dom tjejerna!!mina barn hejade på sverige..hihi





























Sen lämnade jag man och barn för att dricka lite vin med Matina och sandra...såå roligt vi hade..vi va hemma hos sandra..matina bjöd på massa gottigt...för mycket gottigt!!haha..sen gick vi därifrån genom skogen o alla vildsvin till fotbollsplanen där alla lagen hade fest..ja fest va det kan man lungt säga..hur mår du i dag hanna??? hahah...mycket trevligt folk så där blev vi kvar....stod och sjöng med några halva kvällen..så roligt...det va Jocke som stod för stämman....det gillar vi=)=) har en massa filmer,,kliar i fingrarna..men jag får väl höra mig om först..så man inte blir stämd eller nåt...hahahah...sen Hör och Häpna så gick mörkrädda jag hem själv mit i natten genom byn..det gick till jag kom till grusvägen sen fick andreas ställa sig på trappen och så fick ebba möta mig (hunden) haha..mycket rolig kväll i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar